איזון משאבים בין בני זוג

נגן וידאו

איזון משאבים בין בני זוג – איזון נכסים זוגי, איזון חשבונות זוגי, איזון פנסיות זוגי, איזון קרנות השתלמות זוגי.איזון משאבים

איזון משאבים בין בני זוג

עו"ד רפאל כהן, עוסק בייצוג בדיני משפחה, גירושין וגישור זוגי באזור הצפון עם הסמכות נילוות של יועץ זוגי בכיר ויועץ מיני, ובאתר האינטרנט rcohen-law.co.il.
איזון משאבים בין בני זוג זו הגדרה משפטית להליך חלוקת הרכוש בין בני זוג נשואים בעת פקיעת הנישואין בין אם בגירושין ובין אם במקרה של מוות של אחד מבני הזוג.
מקורו בחוק יחסי ממון אשר נכנס לתוקפו על בני זוג שנישאו החל מיום 1/1/1974 ולא ערכו ביניהם הסכם ממון או שטרם גיבשו ביניהם הסכם גירושין שבמסגרתו סיכמו את חלוקת הרכוש .
זוגות שנישאו טרם כניסת החוק לתוקפו מתקיים לגביהם פרי ההלכה הפסוקה "הלכת השיתוף" לפיה: בני זוג החיים בצוותא ומקיימים משק בית משותף, הרכוש שנצבר במשך חייהם המשותפים הוא ככלל רכושם המשותף המתחלק ביניהם בחלקים שווים.
כאמור: הסדר איזון המשאבים בין בני זוג שבחוק יחסי ממון,קובע שעם פקיעת הנישואין מחולק כלל הרכוש כולל חובות בין בני הזוג באופן שווה, אלא אם בית המשפט הורה אחרת בנסיבות המתקיימות
נקבע תיקון לחוק שקובע שאפשר לחלק את הרכוש גם לפני פקיעת הנישואין בהתקיים תנאים מסויימים וכך מתנתק הקשר בין פקיעת הנישואין לחלוקת הרכוש.

שלח בפייסבוק
צייץ בטוויטר
שלח בוואטסאפ
שתף במייל

סרטונים נוספים בנושא

סרטון של עו"ד רפאל כהן על איזון משאבים בין בני זוג

עו"ד כהן בעל שני תארים אקדמיים ומגוון לימודי תעודה בגישור זוגי ומשפחתי ונותן ייעוץ משפטי ראשוני בהתנדבות במסגרת שירות ייעוץ לאזרח בעפולה והאזור. עו"ד כהן מתמחה בתחום דיני משפחה והמעמד האישי על כל רבדיו תוך שימת דגש על מתן מענה וליווי אישי לכל לקוח לפי צרכיו ומטרותיו הייחודיים.

לתיאום פגישת ייעוץ חייגו: 054-7911163
פתח
1
איך אפשר לעזור?
שלום וברכה
Call Now Button