ייפוי כוח מתמשך ביחס למינוי אפוטרופוס

נגן וידאו

ייפוי כוח מתמשך ביחס למינוי אפוטרופוס – ייפוי כוח מתמשך, מינוי אפוטרופוס, אפוטרופוס

ייפוי כוח מתמשך ביחס למינוי אפוטרופוס

עו"ד רפאל כהן, עוסק בייצוג בדיני משפחה, גירושין וגישור זוגי באזור הצפון עם הסמכות נילוות של יועץ זוגי בכיר ויועץ מיני, ובאתר האינטרנט rcohen-law.co.il.
ייפוי כוח מתמשך ביחס למינוי אפוטרופוס הינו הליך חדש יחסית המאפשר לכל אדם, בעודו כשיר וצלול בדעתו, להחליט מי יטפל בעתיד לבוא בענייניו האישיים, הבריאותיים והרכושיים במידה ותיווצר מוגבלות לטפל בעצמו מפאת מצב בריאותי או נפשי. יש המכנים זאת עריכת "צוואה לחיים". יתרון מרכזי של ייפוי כוח מתמשך ביחס למינוי אפוטרופוס הינו שהממנה בוחר כרצונו ומחליט מראש מי יטפל בכלל ענייניו אם וכאשר מצבו הבריאותי ידרדר בשל: מחלות זקנה, מוגבלות נפשית ועוד.
הממנה יכול למנות אדם יחיד או יותר, כמו כן לקבוע אם המינוי עוסק בכלל ענייניו, או לחלקם, להתנות תנאים והכול לפי רצונו, והסכמת הממונה.
ייפוי כוח מתמשך נערך ע"י עו"ד שהוסמך לכך במיוחד.
מינוי אפוטרופוס הינו הליך משפטי במסגרתו ממנה בית המשפט אדם אחר לטפל בענייניו של אדם שלמעשה כבר מוגבל ,ואינו מסוגל לנהל את חייו באופן עצמאי מסיבות בריאותיות או נפשיות.

שלח בפייסבוק
צייץ בטוויטר
שלח בוואטסאפ
שתף במייל

סרטונים נוספים בנושא

סרטון של עו"ד רפאל כהן על ייפוי כוח מתמשך ביחס למינוי אפוטרופוס

עו"ד כהן בעל שני תארים אקדמיים ומגוון לימודי תעודה בגישור זוגי ומשפחתי ונותן ייעוץ משפטי ראשוני בהתנדבות במסגרת שירות ייעוץ לאזרח בעפולה והאזור. עו"ד כהן מתמחה בתחום דיני משפחה והמעמד האישי על כל רבדיו תוך שימת דגש על מתן מענה וליווי אישי לכל לקוח לפי צרכיו ומטרותיו הייחודיים.

לתיאום פגישת ייעוץ חייגו: 054-7911163
פתח
1
איך אפשר לעזור?
שלום וברכה
Call Now Button