פירוק שיתוף בין בני זוג

נגן וידאו

פירוק שיתוף בין בני זוג – פירוק שיתוף בדירה, פירוק שיתוף בנכס, פירוק זוגי, פירוק שיתוף במקרקעין.

פירוק שיתוף בין בני זוג

עו"ד רפאל כהן, עוסק בייצוג בדיני משפחה, גירושין וגישור זוגי באזור הצפון עם הסמכות נילוות של יועץ זוגי בכיר ויועץ מיני, ובאתר האינטרנט rcohen-law.co.il.
המונח פירוק שיתוף בין בני זוג בדיני משפחה רלוונטי לסיטואציה שבה בני זוג מבקשים להתגרש, אך אחד הצדדים מתנגד לכך. לכן כאשר ישנה לרוב דירת מגורים, ואחד הצדדים מסרב להתגרש ו/או למכור את חלקו. לא ניתן למעשה למכור את הדירה במלואה, משום שלכל אחד מבני הזוג זכות שווה עליה. במקרה כזה, עומדת בפני בן הזוג אשר מבקש את הפירוק ,להגיש לבית המשפט בקשה "לפירוק שיתוף בין בני זוג בדירת המגורים". דהיינו, ניתן להגיש תביעה שתכפה על בן הזוג הסרבן, למכור את הדירה או את חלקו היחסי .

יודגש, בכל הנוגע לפירוק שיתוף בין בני זוג במקרקעין, חל בנושא חוק המקרקעין, הקובע כי שותף במקרקעין, רשאי בכל עת לפרק את השותפות .

בית המשפט במקרה כזה, יורה למעשה ככלל על מכירת הדירה בכפוף להסדרי מגורים הנוגעים לקטינים ככל שישנם.

שלח בפייסבוק
צייץ בטוויטר
שלח בוואטסאפ
שתף במייל

סרטונים נוספים בנושא

סרטון של עו"ד רפאל כהן על פירוק שיתוף בין בני זוג

עו"ד כהן בעל שני תארים אקדמיים ומגוון לימודי תעודה בגישור זוגי ומשפחתי ונותן ייעוץ משפטי ראשוני בהתנדבות במסגרת שירות ייעוץ לאזרח בעפולה והאזור. עו"ד כהן מתמחה בתחום דיני משפחה והמעמד האישי על כל רבדיו תוך שימת דגש על מתן מענה וליווי אישי לכל לקוח לפי צרכיו ומטרותיו הייחודיים.

לתיאום פגישת ייעוץ חייגו: 054-7911163
פתח
1
איך אפשר לעזור?
שלום וברכה
Call Now Button