קבלת שליטה במשבר זוגיות

נגן וידאו

קבלת שליטה במשבר זוגיות – שליטה בזוגיות, משברי זוגיות, העצמה זוגית

קבלת שליטה במשבר זוגיות

עו"ד רפאל כהן, עוסק בייצוג בדיני משפחה, גירושין וגישור זוגי באזור הצפון עם הסמכות נילוות של יועץ זוגי בכיר ויועץ מיני, ובאתר האינטרנט rcohen-law.co.il.
הזוגיות הפכה להיות זרה !משברים בחיי הנישואין !חוסר תקשורת והידברות ! יחסי אישות שאבדו בדרך ! ולמעשה הזוגיות והתא המשפחתי נמצאים בדרך ללא מוצא במדרון חלקלק וחוסר קבלת שליטה במשבר הזוגי
לפני שמאבדים שליטה "יורים לכל הכיוונים" או נכנסים להליך משפטי ארוך ומייגע שעלותו לצדדים יקרה, גורמת לתסכולים ועוגמת נפש רבה לבני הזוג ככלל ולילדיהם ככל שישנם בפרט. רצוי ומומלץ להסתייע במגשר זוגי מוסמך שהינו עו"ד מיומן העוסק בדיני משפחה.
דרכיהם של עו"ד העוסקים בגישור זוגי רצופה באתגרים ומטרתם העיקרית להפוך את מה שנראה בלתי מושג ומורכב לאפשרי. תפקיד המגשר לאבחן בנפרד ויחדיו את מהות המשבר העמדות, הצרכים וסדרי העדיפויות של בני הזוג ולתת יכולות קבלת שליטה במשבר הזוגי בסופו של הליך הגעה להבנות ועריכת הסכם המעגן את כלל הסוגיות והמחלוקות העומדות על הפרק. וכותרת ההסכם יכול שיהיה שלום בית ולחילופין גירושין או למעשה פרידה וגירושין .
אין ספק שאישיות עו"ד העוסק בדיני משפחה והכשרותיו כמגשר זוגי מוסמך הינם המפתח להצלחה.

שלח בפייסבוק
צייץ בטוויטר
שלח בוואטסאפ
שתף במייל

סרטונים נוספים בנושא

סרטון של עו"ד רפאל כהן על קבלת שליטה במשבר זוגיות

עו"ד כהן בעל שני תארים אקדמיים ומגוון לימודי תעודה בגישור זוגי ומשפחתי ונותן ייעוץ משפטי ראשוני בהתנדבות במסגרת שירות ייעוץ לאזרח בעפולה והאזור. עו"ד כהן מתמחה בתחום דיני משפחה והמעמד האישי על כל רבדיו תוך שימת דגש על מתן מענה וליווי אישי לכל לקוח לפי צרכיו ומטרותיו הייחודיים.

לתיאום פגישת ייעוץ חייגו: 054-7911163
פתח
1
איך אפשר לעזור?
שלום וברכה
Call Now Button