הסכמים מובילים בין בני זוג

נגן וידאו

הסכם מוביל בין בני זוג

עו"ד רפאל כהן, עוסק בייצוג בדיני משפחה, גירושין וגישור זוגי באזור הצפון עם הסמכות נילוות של  יועץ זוגי בכיר ויועץ מיני, ובאתר האינטרנט   rcohen-law.co.il.

ראשית אציין שככלל דרכיהם של עורכי דין  בתפקידם כמגשרים זוגיים רצופה באתגרים ומטרתם העיקרית להפוך את מה שנראה בלתי מושג ומורכב לאפשרי. ובסוף ההליך  הגעה להבנות ועריכת הסכם המיתר בעתיד צורך בהליכים משפטיים  מורכבים, יקרים ומיותרים.

הסכם פרידה וגירושין

עוסק בהיבטים משפטיים ומעשיים המעגן את כלל הסוגיות הנוגעות לבני הזוג כגון: מזונות, משמורת והסדרי שהות קטינים, איזון משאבים וחלוקת הרכוש ועוד.

הסכם שלום בית ולחילופין גירושין

מתייחס באופן ממוקד לכל הסוגיות הנוגעות לפרידה עתידית, כך שבני הזוג יכולים להתמקד בשיקום הזוגיות והתא המשפחתי ללא חששות מפני העתיד לבוא.

הסכם ממון

טרום נישואין או במהלך הנישואים- קובע מראש, את אופן חלוקת הרכוש והזכויות במקרה של פרידת בני הזוג. יתרונו, מניעת מחלוקות עתידיות על זכויות רכושיות וכספיות אישיות של כל אחד מבני הזוג.

הסכם חיים משותפים או הסכם זוגיות

תכליתו הסדרת מערכת היחסים והממון שבין ידועים בציבור.

הסכם הורות משותפת

משמעותו זוג אנשים אשר מעוניינים להביא ילד משותף לעולם ללא בניית קשר זוגי ונישואין ביניהם.

שלח בפייסבוק
צייץ בטוויטר
שלח בוואטסאפ
שתף במייל

סרטונים נוספים בנושא

סרטון של עו"ד רפאל כהן על הסכמים מובילים בין בני זוג

עו"ד כהן בעל שני תארים אקדמיים ומגוון לימודי תעודה בגישור זוגי ומשפחתי ונותן ייעוץ משפטי ראשוני בהתנדבות במסגרת שירות ייעוץ לאזרח בעפולה והאזור. עו"ד כהן מתמחה בתחום דיני משפחה והמעמד האישי על כל רבדיו תוך שימת דגש על מתן מענה וליווי אישי לכל לקוח לפי צרכיו ומטרותיו הייחודיים.

לתיאום פגישת ייעוץ חייגו: 054-7911163
פתח
1
איך אפשר לעזור?
שלום וברכה
Call Now Button