החוק להסדר התדיינות בסכסוכי משפחה

נגן וידאו

החוק להסדר התדיינות בסכסוכי משפחה – נושאים נילווים לסרטון- החוק להסדר גישור זוגי, גישור משפחה, יחידת הסיוע לגירושין.

החוק להסדר התדיינות בסכסוכי משפחה

עו"ד רפאל כהן, עוסק בייצוג בדיני משפחה, גירושין וגישור זוגי באזור הצפון עם הסמכות נילוות של יועץ זוגי בכיר ויועץ מיני, ובאתר האינטרנט rcohen-law.co.il.
החוק להסדר התדיינות בסכסוכי משפחה נועד לסייע לבני זוג לנסות ליישב סכסוכי גירושין בדרך של הבנות והגעה להסכם.
החוק בעצם אומר לבני הזוג, לפני הגשת תביעות משפטיות, יש "תחנת ביניים". בה קודם מבינים שיש דרכים נוחות יותר לפירוד וגירושין,
החוק להסדר התדיינות בסכסוכי משפחה קובע כי בן זוג המעוניין להגיש תובענה בעניין של סכסוך משפחתי וגירושין על כל רבדיו, יידרש תחילה להגיש בקשה ליישוב סכסוך במזכירות בית המשפט או בית הדין הרבני. הבקשה תמציתית בעמוד אחד, תעבור ליחידת הסיוע שליד בית המשפט.
ההליך ביחידת הסיוע, כולל ארבעה מפגשים לכול היותר. במפגש הראשון הצדדים מחוייבים להופיע בעצמם. מהמפגש השני רשאים גם עורכי הדין של הצדדים ככל שיש, להיות נוכחים ולסייע בידם להגיע להסכמות.
ניהול יישוב הסכסוך בעזרת יחידת הסיוע לצד עורכי הדין מאפשר לרוב, ערוץ תקשורת והגעה לפתרונות שיחסכו כסף, כאב, וזמן רב לצדדים ולילדיהם ככל שישנם.
חשוב לדעת: במהלך התקופה בה מתנהל יישוב הסכסוך חל עיכוב הליכים משפטיים והצדדים לא יכולים להגיש תביעות משפטיות למעט סעדים הנכללים בחוק.

שלח בפייסבוק
צייץ בטוויטר
שלח בוואטסאפ
שתף במייל

סרטונים נוספים בנושא

סרטון של עו"ד רפאל כהן על החוק להסדר התדיינות בסכסוכי משפחה

עו"ד כהן בעל שני תארים אקדמיים ומגוון לימודי תעודה בגישור זוגי ומשפחתי ונותן ייעוץ משפטי ראשוני בהתנדבות במסגרת שירות ייעוץ לאזרח בעפולה והאזור. עו"ד כהן מתמחה בתחום דיני משפחה והמעמד האישי על כל רבדיו תוך שימת דגש על מתן מענה וליווי אישי לכל לקוח לפי צרכיו ומטרותיו הייחודיים.

לתיאום פגישת ייעוץ חייגו: 054-7911163
פתח
1
איך אפשר לעזור?
שלום וברכה
Call Now Button