עו"ד ומגשר זוגי

שלום וברכה,
אני רפאל כהן, עורך דין לענייני משפחה, ובעל הסמכות נלוות של יועץ זוגי בכיר ויועץ מיני.

בעבודתי בתור עו"ד ומגשר זוגי אני נתקל בסוגיות רבות במהלך היום-יום, ברצוני לחלוק חלק מהן עמכם. בתור עורך דין משפחה בצפון, אני נתקל במקרים רבים, לקוחות אשר באים לברר על פתיחת תיק גירושין מחיר ושאר פרטים, ובסופו של דבר מגלים אפשרויות נוספות. לשכור שירותי עורך דין גירושין בגליל והעמקים או לא האופציה היחידה העומדת בפניכם, למעשה שירותיו של עורך דין דיני משפחה בגליל והעמקים מתפרסת על תחומים רבים נוספים.

עו"ד ומגשר זוגי באיזור הצפון

כחלק מתחומי העיסוק שלי, גם בכובע עורך הדין וגם בכובע היועץ הזוגי, אשמח לפרט מספר תחומים:

עו"ד ומגשר זוגי

דיני משפחה

כאמור, אני עורך דין דיני משפחה בגליל והעמקים: גירושין, ירושה ואפוטרופסות הם חלק מתחומי הפעילות שלי.

פונדקאות – פונדקאות היא נשיאת עובר על ידי אשה שאינה חלק מהזוג, לשם מסירתו לאחר הלידה להורים המיועדים. הליך של פונדקאות דורש ליווי מקצועי, בין היתר, של עורך דין.

הסכם לחיים משותפים – הסכם לחיים משותפים מיועד לבני זוג שחיים בזוגיות, ללא נישואין רשמיים. זהו כמובן חלק מתחומי האחריות שלי כעורך דין לענייני משפחה.

גישור – גישור הוא הליך המאפשר לבני זוג בהליכי גירושין להגיע להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט, ולעגן בהסכם את כל הנושאים הרלוונטיים לגירושין.

גירושין – כחלק מהסמכתי הינני מוסמך בתור עורך דין גירושין בגליל והעמקים, אני מציע יחס אישי וייעוץ מקצועי. אני בעל ניסיון רב בתחום.

הסדרי ראייה ומזונות ילדים – משמורת הסדרי ראיה הינה סוגיה מרכזית ומאוד רגישה בהליכי גירושין. דמי מזונות ילדים הם תשלום חובה בעת גירושין של בני זוג ללא תלות במצבם הכלכלי, היות שהם נועדו לאפשר רווחה כלכלית לילדים.

אלימות במשפחה – לצערנו ישנם גם מקרים כאלו. אלימות במשפחה היא התעללות נפשית, פיזית או מינית של בן משפחה אחד במשנהו. הליווי שלי, כעורך דין, נועד להביא את המצב לפתרון שיטיב עם הלקוחות שלי.

עורך דין משפחה בצפון – פתיחת תיק גירושין מחיר ועלויות נוספות

להליכי גירושין יש, בדרך כלל, שתי פנים. מקרה אחד, כאשר בני זוג מבקשים להתגרש אחד מהשני, הם יושבים ומסכמים בינהם את כל העניינים השנויים במחלוקת, מעלים את ההסכמות אליהם, פונים לעורך דין על מנת שזה יכתוב הסכם גירושין, וניגשים לבית הדין הרבני או לבית משפט לענייני משפחה שיאשר את ההסכם, ייתן לו תוקף משפטי ויסדיר בינהם גט.

פתיחת תיק גירושין מחיר

במקרה האחר, הצדדים אינם מצליחים להידבר בינהם ואחד מהם פותח הליכים משפטיים – בבית משפט לענייני משפחה, או בבית הדין הרבני.

כמובן, במידה וקיים הסכם ממון בין בני הזוג מראש ההסכם נחשב כהסכם גירושין לכל עניין חלוקת הרכוש, ויש צורך לסכם רק לגבי משמורת הילדים, אם ישנם ואם לא נלקחו בחשבון בעריכת הסכם הממון.

בשני המקרים יורה בית המשפט (או בית הדין), במידה והפניה אליו נעשית לפני הליך גישור, על פניה ליחידת הסיוע שליד בית המשפט לשם פתיחת הליך גישור. על כן, עדיף להגיע לבית המשפט לאחר הליך כזה, וכאשר יש הוכחות כי התקיימו לפחות ארבע פגישות גישור (נקראות גם פגישות מהות).

אילו עוד שירותים עורך דין גירושין בגליל והעמקים

כעיקרון, התחום של דיני משפחה וגירושין הוא חלק מתחום משפטי רחב יותר הנקרא דיני אישות. התחום כולל גם תחומי עיסוק נוספים, אותם אפרט לעיל:

צוואות – קיימות מספר צורות של צוואה בהן אני מתמחה: צוואה בכתב יד, צוואה בעדים, צוואה בפני רשות וצוואה בעל פה. "צוואה" הינו מסמך משפטי בו מורה אדם מה ייעשה ברכושו לאחר מותו, על מנת לתת תוקף למסמך יש לאשרו מול בית משפט.

עורך דין דיני משפחה בגליל והעמקים

ירושות – כמו כן, אני מתמחה בדיני ירושות, בחוק הירושות ובחלוקת רכוש עפ"י צו ירושה ומציע ליווי מקצועי ויחס אישי.

הסכמים אישיים – הסכם גירושין, הסכם ממון, הסכם הורות, הסכם מדור, הסדרי משמורת, הסדרי ראיה, מזונות ילדים, חלוקת רכוש, הסכם לחיים משותפים. הסכם ממון, למשל, הוא הנחתם בין בני זוג טרם נישואיהם, המסדיר את חלוקת הרכוש בין הצדדים.

אפוטרופסות וייפוי כוח מתמשך – טיפול בהגשת בקשות למינוי אפוטרופוס בבית המשפט לקטין או לחסוי בגיר וכן טיפול בנושא של ייפוי כוח מתמשך תוך מתן ליווי משפטי צמוד לאורך כל התהליך.

כל אלו הינם חלק מהתחום הנקרא דיני אישות, והם חלק מתחום הפעילות שלי כעורך דין דיני משפחה בגליל והעמקים.

עורך דין דיני משפחה בגליל והעמקים – לאן לפנות?

על מנת לקבל ייעוץ משפטי מקצועי בתחום המשפחה, לזכות לליווי מנוסה בהליכים המורכבים ולייצוג נכון בתביעות, הצורך בעורך דין מקצועי בעל ניסיון רחב אשר יעניק לכם את הטיפול היעיל והמהיר ביותר וייתן מענה מתאים לרצונות ולאינטרסים שלכם הוא חשוב ביותר.

עורך דין גירושין בגליל והעמקים

לצד הבחירה בעורך דין שיוביל ויגשים את הצרכים שלכם באופן הטוב ביותר, חשוב לבחור בעורך דין אשר מבין את המורכבות הרגשית של הליכים אלו, מלווה אתכם עם יחס אישי ויסייע לכם לצלוח את ההליכים הללו עם התוצאות הטובות והנכונות ביותר בשבילכם, ולמענכם.

כיועץ זוגי, אני מביא איתי ידע וניסיון במגוון תחומים הקשורים לזוגיות. הדבר מאפשר לי הבנה שהיא עמוקה ורחבה יותר מזו שיש למרבית עורכי הדין, אשר מתעסקים לרוב בעיקר בצד הרע של מערכות יחסים. על כן, הנטיה הטבעית שלי היא להביא לפשרות, להגיע להסכמות והבנות ולבנות הסכמים שיטיבו עם הצדדים במידה הגבוהה ביותר האפשרית.

יש לזכור כי במדינת ישראל, יש לדין הדתי מעמד מיוחד בענייני משפחה, ובכל הקשור לנישואין וגירושין, יש לדין הדתי מעמד עליון. כלומר, ניתן במדינת ישראל להינשא רק בבית דין דתי, כל אדם על פי ההשתייכות הדתית שלו (יהודים בבתי דין רבניים, נוצרים על פי דין הכנסייה ומוסלמים על פי דין השריעה) ובני זוג מדתות שונות אינם יכולים להינשא בישראל.

מאחר ובישראל לא ניתן להתחתן בנישואים אזרחיים, על מנת לתת מענה לזוגות החיים יחד שאינם יכולים להינשא על פי הדין הדתי בישראל או אינם מעוניינים בכך, התפתח בישראל מוסד הידועים בציבור המאפשר להנות מרוב ההיבטים המשפטיים של הנישואין.

עו"ד רפאל כהן

עו"ד כהן בעל שני תארים אקדמיים ומגוון לימודי תעודה בגישור זוגי ומשפחתי ונותן ייעוץ משפטי ראשוני בהתנדבות במסגרת שירות ייעוץ לאזרח בעפולה והאזור. עו"ד כהן מתמחה בתחום דיני משפחה והמעמד האישי על כל רבדיו תוך שימת דגש על מתן מענה וליווי אישי לכל לקוח לפי צרכיו ומטרותיו הייחודיים.

5/5
לתיאום פגישת ייעוץ חייגו: 054-7911163

מאמרים

פתח
1
איך אפשר לעזור?
שלום וברכה
Call Now Button